Feilmeldinger i FS-klienten [LØST]

2021-10-20 13:55 Problemene skal være løst. Klient- og databaseversjon for basene 4-7 skal være korrekte. Brukerne bør logge ut og inn igjen.

2021-10-20 11:11: Problemene ser ut til å gjelde institusjoner på base 4,5,6,7. Drift jobber med saken.

2021-10-20 09:34: Flere institusjoner kan oppleve "overraskende" feilmeldinger i klienten pga. oppgraderinger av db og klient.

eks. på feilmelding (det er flere varianter): "Tabellen eller utsnittet finnes ikke"

Vennligst kontroller versjonsummerene til både fs-klienten og databasen i "Om FS" under menylinjen "Hjelp" øverst i FS-klienten før dere kontakter support.
Versjonene bør være db 8.3.2 og klient 8.3.6

Vi feilsøker.

Publisert 20. okt. 2021 09:40 - Sist endret 20. okt. 2021 13:56