Studenter som opplever problemet, kan forsøke å slette cookies i nettleseren og prøve på nytt (gjenta hvis det ikke virker).
17.03.2022 15:20: Dette problemet oppstår av og til, før det går over igjen. Problemet berører en stort antall brukere når det skjer. Vi har fortsatt ikke klart å finne årsaken, og vi beklager dette. I dag er det igjen mange brukere som ikke får logget seg på.
18.03.2022 09:46: Vi har fortsatt problemer i dag, og jobber fortsatt med å finne årsaken.
22.03.2022 12:54: Vi har fortsatt problemer i dag, men ser at det berører mange færre brukere enn før helgen. Vi la ut en ny versjon med litt mer logging (3.3.29.8) i går, og jobber i dag fortsatt med å finne årsaken til problemet.
31.03.2022 16:00: Vi laget en fiks i versjon 3.3.29.10 som er lagt i test og produksjon. Dessverre ser det ikke ut til at problemet er helt løst, så vi jobber nå med en ny fiks som kommer i versjon 3.3.29.11 om ikke så lenge.
01.04.2022 11:00: Versjon 3.3.29.11 kom i produksjon for alle unntatt UiO i går kveld. Vi fortsetter å overvåke noen dager til før vi konkluderer med at problemet er løst.
05.04.2022 15:20: Et par nye tilfeller i dag, så problemet er ikke helt løst. Vi jobber med å få ut en ny versjon med enda mer logging.
20.04.2022 16:00: Det er dessverre en del som opplever problemer igjen. Vi jobber fortsatt med å finne årsaken.
06.05.2022 08:40: Drift har oppgradert serverne med en ny patch-versjon til Java for noen dager siden. Etter dette har vi ikke sett feilen i loggene, men vi vil fortsette å monitorere en stund til før vi er helt sikre på at problemet er løst.