Problemer med pålogging til FS-klienten [LØST]

2023-09-11 kl 14:15 Ny klientversjon løste problemet

2023-09-11 kl 13:45

USIT ruller ut ny FS-klientversjon i PRD/PROD ca. kl. 14:15 i dag. Dette medfører at både PROD/PRD og DEMO/DMO har FS-klientversjon FS9.1.4.5 fra ca. kl. 14:15 i dag. 

2023-09-11 kl 12:00 

FS-klientversjon FS9.1.4.5 er nå ute i DMO/DEMO. Planen er å rulle ut denne versjonen i PRD/PROD i løpet av dagen. 

2023-09-11 kl 10:46

USIT har rullet tilbake til FS-klientversjon FS9.1.4.3 i PRD, men ikke i DMO. Feilmeldingen er fremdeles gjeldende for DMO. Planen er å rulle ut en ny klient i løpet av kort tid. 

2023-09-11 kl 10:27

Brukere som var innlogget før 09:47 må logge ut av FS for så å logge inn på nytt. Det er viktig at ingen brukere er innlogget med FS-klientversjon FS9.1.4.4. Versjonen som nå skal brukes er FS9.1.4.3.

2023-09-11 kl 10:22

USIT må rulle tilbake til FS-klient FS9.1.4.3. Vi jobber med å finne ut hva som er problemet med FS9.1.4.4. 

2023-09-11 kl 09:47

Det er problemer med påloggingen til FS-klienten. USIT er varslet. Vi jobber med å lokalisere problemet. Problemet gjelder både PRD og DMO-miljøet. Følg med her for oppdatering i saken. 

Feilmeldingen ser slik ut

Publisert 11. sep. 2023 10:02 - Sist endret 19. sep. 2023 10:44