Møte i ekspertgruppen for Etter- og videreutdanning

Saksliste:

  1. Godkjenning av referatet fra 16. januar 2013
  2. Gjennomgang av hva som er gjort i EVU-modulen
  3. Gjennomgang av hva som er gjort i EVUWeb
  4. Gjennomgang av registrerte saker og prioritering av saker i EVU-modulen
  5. Gjennomgang av registrerte saker og prioritering av saker i EVUWeb
  6. Avklaring av videre arbeid og neste møte i ekspertgruppen
  7. Eventuelt
  8. Status oppfølgingssaker

    Oppfølgingssaker fra forrige referat:

    Institusjonene

    Nr

    Sak

    Ansvarlig

    Merknad

    U3/10

    Notatet ”Kontroll av antall oppmeldte i EVUWeb” tas opp ved egen institusjon. Tilbakemelding til før neste møte i EVU-gruppen.

    Alle medlemmene i EVU-gruppen

    Kun UiB med tilbakemelding til møtet 20.01.10

     

    USIT

    Nr

    Sak

    Ansvarlig

    Merknad

    U11/10

    Fra UiO: Ønske om begrensning på antall deltakere/søkere som kan melde seg til enkeltkurs via EVU-web.

    USIT

    Dette må det jobbes mer med

    U12/10

    Betalingsløsninger i webapplikasjonene

    USIT

    Større jobb som inngår i overordnede prioriteringer for videre utvikling i alle webapplikasjonene.

Møtet avholdes i Adobe Connect. Brukerveiledning bør leses i forkant av møtet. Lenke til møtet i Adobe Connect sendes ut i god tid før møtet.

Emneord: EVU
Publisert 25. feb. 2013 11:06 - Sist endret 8. juli 2022 16:28