Hopp till hovednavigasjon
Hopp til hovedinnhold
Hopp til temanavigasjon
Hopp til kontaktinformasjon
Felles studentsystem
Et studieadministrativt system for universiteter og høgskoler i Norge
English website
Søk i Felles studentsystem
Søk
Meny
Søk
Forsiden
Produkter og tjenester
Produktutvikling og prosjekter
Samarbeid og medvirkning
Drift
Brukersider
Søk i Felles studentsystem
Søk
Undermeny
Samarbeid og medvirkning
tidligere-samarbeidsmodeller
Ekspertgruppemøter
2012
Gk-120412
Sakspapirer
Samarbeid og medvirkning
>
tidligere-samarbeidsmodeller
>
Ekspertgruppemøter
>
2012
>
Gk-120412
>
Sakspapirer
Sakspapirer 12.4.2012
Navn
Dato
FS-12-051
Referat fra møtet i godkjenningsgruppen 27.2.2012
27.2.12
FS-12-011
HiST: Bruk av engelsk terminologi på eksterne resultater i Person eksternstudium
27.3.12
FS-12-002
Aktivitetsdekomponering
7.3.12
FS-12-003
Sakstyper og arbeidsoppgaver i godkjenningsmodulen
2.3.12
FS-12-001
Sakseksempler fra godkjenningsfeltet:
a)
Samlefil
b)
Forhåndsgodkjenning
c)
Innpassing
Saksflyt ved innpassing, UiA (ikke med i samlefilen)
d)
Omfang
e)
Grad
f)
Realkompetanse
g)
Forkunnskaper
h)
Overlapp
i)
Tittel
j)
Praksis
FS-12-004
Rutine for godkjenning av ikke-verifiserbar utdanning, HiOA
21.7.11
FS-12-005
Avklaring rundt regelverk ved forhåndsgodkjenning, Lånekassa og NTNU
10.7.09
FS-12-006
Kravspesifikasjon for ny NAG
6.10.11
FS-12-007
UiO: innspill til funksjonalitet ved innpassing av eksterne emner i utdanningsplan
23.2.12
FS-12-008
HiST: innspill til funksjonalitet ved innpassing av eksterne emner i utdanningsplan
7.3.12
FS-12-013
UiA: innspill til funksjonalitet ved innpassing av eksterne emner i utdanningsplan
11.4.12
FS-12-009
NTNU: innspill til funksjonalitet for registrering av forkunnskaper
15.3.12
FS-12-012
Saksflyt i klagesaker:
a)
UiO
b)
UiA
28.3.12
11.4.12
FS-12-010
Utkast til ny kravspesifikasjon:
a)
Tekstdokument
b)
Tegninger
23.3.12
Publisert
7. sep. 2012 12:55
-
Sist endret
10. juli 2022 00:27
Del på e-post
Del på Facebook
Del på Twitter
Felles studentsystem
>
Samarbeid og medvirkning
>