Innkalt
Dagsorden
1. Referater fra møter i Planleggingsgruppen og oppfølgingssaker
2. Referatsaker
Skriftlige referater vil kun bli gjennomgått dersom det er spørsmål til innholdet i det enkelte referat. Dersom skriftlig referat ikke foreligger, vil det gis et muntlig referat.
- Møter i ekspertgruppe for vurdering
- Møte i STAR-gruppen 20. januar (STAR-20-002)
- Møte i arbeidsgruppe for digitalisering av studentmobilitet 2. og 3. mars
Kort presentasjon av forprosjektet - Møte i ekspertgruppe for undervisning 16. mars (referat )
3. Orienteringssaker
- Tjenesteråd for studieadministrative tjenester
- Emrex, Erasmus Without Paper, Europass og DigiRec (notat legges ut senere)
- Møte i Fagutvalget for utdanning 25. februar (referat)
- Møte med Lånekassa om integrasjonsarkitektur 5. mars
- Møter om campusfunksjonalitet 7. februar, 28. februar og 6. mars
- Møte med Boligprodusentenes Forening 25. februar (referat)
- Årsrapport for FS (rapport)
4. Evaluering av FS
Gartner Group er i ferd med å gjennomføre en teknisk og funksjonell vurdering av FS.
Rapport vil foreligge 1. mai.
5. FS-Kontaktforum 21.-22. oktober 2020 på Scandic Hell
Starte arbeidet med program. Forslag til tema diskuteres (FS-20-006-2)
Forslag til program utarbeides til juni-møtet.
6. Innkomne ønsker
- UiB - Slette/stoppe e-poster i e-post-køen (FS-20-004-8)
- UiS - Oppdater e-post mot KORR for ikke-aktive studenter (FS-20-004-12)
7. Bruk/visning av e-postadresse, tlf.nr og mobilnr
Utsettes til vi har et fysisk møte.
8. Sletting av rad i FS for lisenstype for levert politiattest
Student samlebilde - fanen Lisens.
Sak 1j fra møte i Planleggingsgruppen 29. januar (FS-19-004-44)
Oppfølgingssak fra OsloMet (FS-20-004-11)
9. Prinsipper for videreutvikling av kontrollfunksjoner for registreringer i FS, FS-rapporter og Tableau
Notat fra UiO (FS-20-003-4)
10. Rapportering til DBH
Henvendelse fra OsloMet (FS-20-003-5)
11. Diskusjonssak: Studietilsynsforskrift
Henvendelse fra USN (FS-20-003-6)